حنانهحنانه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

حنانه نفس مامان و بابا

تولد مامان لیلا7 اسفند ماه

1393/4/18 14:58
نویسنده : هادی
91 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥تولدت مبارک♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .

 سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم

تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک . . .

سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

لیلا جان تولدت مبارکniniweblog.com

و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی . . .

 دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود

سرشار از عشق و محبت کردی  ، نازنیم ، زیباترینم

حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم

تولدت مبارک

 هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم تولدت مبارک

از طرف  حنانه و بابا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ تولدت مبارک ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥تولدت مبارک♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)